Pravilnik sodelovanja

Pravilnik sodelovanja  

 

Organizatorji 

Pedagoški sodelavci predmeta Storitvena znanost in inovacije ITK MAG 

Inštitut za informatiko, FERI UM, Koroška cesta 46, 2000 Maribor 

Pokrovitelja: 

Partnerji:  

Udeleženci:  

  • organizatorji 
  • partnerji 
  • mentorji 
  • tekmovalci 

 

Prijava 

Na hackathon se lahko kot tekmovalci prijavijo študenti ITK MAG, ki so vključeni v predmet Storitvena znanost in inovacije in sicer kot posamezniki ali ekipah (v posamezni ekipi je lahko 3  5 članov), če že imajo sestavljeno ekipo. Rok za prijavo je 12. 12. 2021. Prijavljene posameznike bodo organizatorji razdelili v skupine in jih o tem obvestili preko e-pošte.  Ekipi se lahko pridruži en zunanji član, ki ne obiskuje vaj pri predmetu SZI. Zuanji član ekipe mora biti študent Univerze v Mariboru in mora imeti v študijskem letu 2021/22 aktiven status študenta, kar po prijavi ekipe na zahtevo organizatorjev dokaže s potrdilom o vpisu.

 

Potek tekmovanja 

Tekmovanje bo potekalo 6. 1. 2022 in 7. 1. 2022. Celoten dogodek bo potekal na FERITekmovalce bodo organizatorji dodali v ekipo MS Teams po prijavi na tekmovanje. Vsaka ekipa bo imela na MS Teams svoj kanal namenjen komuniciranju z mentorji, organizatorji in člani ekipe.  

Tekmovanje bo potekalo po predvidenem urniku, kjer si organizatorji pridržujejo pravico do sprememb zaradi nepredvidenih dogodkov. V primeru sprememb ali odpovedi bodo vsi prijavljeni pravočasno obveščeni preko e-pošte. 

V času prvega vsebinskega dela z mentorji (6. 1. 10:30 – 13:00) si vsaka ekipa rezervira vsaj 4 sestanke z želenimi mentorji, od česar mora biti vsaj en sestanek s predstavnikom podjetja Beyond by BearingPoint ali Databox. V kolikor si ekipa ne rezervira štirih sestankov, ji sestanke izberejo organizatorji. V vseh ostalih vsebinskih delih z mentorji, si tekmovalci sestanke izberejo po potrebi. Za vsak sestanek z mentorjem bo na voljo 15 minut. Organizacija sestankov bo potekala hibridno 

Organizatorji si pridržuje pravico spremembe načina izvedbe dogodka. V primeru odpovedi ali spremembe načina izvedbe bomo vse prijavljene pravočasno obvestili.

 

Rešitve 

Vsaka rešitev mora biti izvirna, rezultat ustvarjalnega dela sodelujočih posameznikov ali ekip in ustvarjena v času hackathona 

 

Intelektualna lastnina  

Tekmovanje bo potekalo po načelu odprtega inoviranja, kjer vsi udeleženci (tekmovalci, partnerji, mentorji, organizatorji) prispevajo s svojimi idejami. Udeleženci se zavežejo, da so kakršnekoli informacije, razkrite na dogodku, deljene prostovoljno in brez kasnejših pravic zahtevkov do tretjih oseb. Vsak udeleženec potrjuje in se strinja, da lahko organizator ali drugi udeleženci ali tretje stranke razvijejo ali naročijo dela, ki so podobna predstavljeni rešitvi in lahko podobno razvijejo v prihodnosti. Vsak udeleženec s sodelovanjem zagotavlja in jamči, da bo njegov prispevek izključno rezultat izvirnega dela in ne bo kršil nobenih lastniških ali intelektualnih pravic katerihkoli tretjih oseb. 

V primeru interesa, si bosta Databox in Beyond by BearingPoint prizadevala za nadaljnje sodelovanje, ki ga bo usklajeval individualno s posamezno ekipo.  

V kolikor posamezna ekipa svoje rešitve ne želi razkriti udeležencem hackathona, jo lahko predstavi samo organizatorjem (za namene opravljanja predmeta Storitvena znanost in inovacije)Ekipa, ki svoje rešitve na hackathonu ne predstavi javno, izpade iz tekmovanja za nagrade.  

 

Oddaja izdelkov 

Tekmovalci oddajo svoje rešitve na e-študij pod nalogo »Hackathon«Oddaja mora zajemati predstavitev rešitve (pol strani besedila A4 v slovenskem jeziku in pol strani v angleškem jeziku), uporabljeno predstavitev, kodo rešitve ter zaslonske posnetke rešitve.  

Tekmovalci se strinjajo, da se lahko njihove predstavitve rešitev objavijo na spletnih straneh Inštituta za informatiko (https://ii.feri.um.si) in ostalih komunikacijskih kanalih UM FERI. 

 

Ocenjevanje rešitev 

Rešitve, ki bodo predstavljene vsem udeležencem hackathona, bodo ocenjene po sledečih kriterijih: 

  • inovativnost ideje (5 točk) 
  • tehnična implementacija rešitve (5 točk) 
  • poslovni vidik in tržna vrednost (5 točk) 
  • povezovanje rešitve z Infonova Digital Business Platform (5 točk) 

Rešitve bodo ocenjevali organizatorji, mentorji in predstavniki Beyond by BearingPoint in Databox 

 

Nagrade 

Za tekmovalni del hackathona je rezerviran nagradni sklad v vrednosti 2.000 EUR. Organizatorji bodo izbrali tri najboljše ekipe, pri čemer si pridržujejo pravico do izbora najboljših ekip. Odločitev organizatorjev je dokončna, pritožbe na odločitev niso možne.  

 

Javne objave 

Z udeležbo na hackatonu udeleženci privolijo v občasno zajemanje zaslonskih posnetkov orodja MS Teams (vključno s podobami udeležencev zajetimi s kamero in profilnimi slikami) ter fotografiranje na dogodku za namen promocijskih dejavnosti: objave na spletnih straneh, družbenih omrežjih ali ostalih medijih. Pred objavo bodo imena in priimki na zaslonskih posnetkih odstranjeni oz. zamegljeni do neprepoznavnosti. Organizator bo zaslonske posnetke in fotografije dogodka hranil do preklica privolitev oz. omejitve obdelave s strani posameznika.

Hack-IT

Hackathon of innovation and technology